Influencer Marketing

Łącząc potencjał Social Media z mocą Telewizji & Digital tworzymy skuteczne koncepcje komunikacyjne we współpracy z Influencerami i Talentami TVN Warner Bros. Discovery.

Skutecznie zarządzamy wizerunkiem naszych influencerów i talentów, dzięki czemu możemy sprawnie dopasować Ambasadorów do Marki oraz zagwarantować udział influencerów/talentów w kampaniach i eventach Klienta.

NASZE ZASOBY - INFLUENCERZY

NASZE ZASOBY - TALENTY

BENEFITY:

• NOWOCZESNE STRATEGIE tv+digital w oparciu o ekosystem TVN WBD (własne media, mechanizmy promocyjne, social media, kanały)
• PROJEKTY 360 i SYNERGIA DZIAŁAŃ (współpraca na linii Klient - Talent – Redakcja - Projekt Specjalny)​
• WŁASNE ZASOBY: top influencerzy i talenty we współpracy na wyłączność w ramach TVN Warner Bros. Discovery
• EFEKTYWNE I INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA dla klientów w dynamicznie rozwijającym się segmencie.
• KONKURENCYJNE WARUNKI ZAKUPU, selektywne i innowacyjne oferty.
• MOŻLIWOŚĆ ROZLICZANIA W RAMACH PROJEKTÓW SPECJALNYCH realizowanych z TVN Media


Szczegóły dotyczące współpracy w obszarze Influencer Marketingu dostępne w Biurze Reklamy TVN Media. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

Przykłady

CASE STUDY – Martyna Kaczmarek – PODCAST „Ciałość” – Deichmann

CASE STUDY – Martyna Kaczmarek – PODCAST „Ciałość” – Deichmann

CASE STUDY - Martyna Kaczmarek #SzachMat AVON

CASE STUDY - Martyna Kaczmarek #SzachMat AVON

CASE STUDY – KUBA TOMASZCZYK & LIPTON

CASE STUDY – KUBA TOMASZCZYK & LIPTON

CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino

CASE STUDY - PACO RABANNE X Notino

CASE STUDY - Cacharel

CASE STUDY - Cacharel

CASE STUDY - Philips Latte GO

CASE STUDY - Philips Latte GO

CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI

CASE STUDY - MIŁE WIEŚCI

CASE STUDY - TATUUM

CASE STUDY - TATUUM

CASE STUDY - LAY'S

CASE STUDY - LAY'S