MIX PRIME – PRECYZYJNIE DOBRANY SKŁAD KANAŁÓW, ATRAKCYJNA CENA & NOWA DEFINICJA PRIME TIME
MIX PRIME to produkt, który w ubiegłym roku pojawił się w ofercie Premium TV. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, w 2017 roku pakiet przeszedł przez szereg modyfikacji, stając się jakościowym wzmocnieniem parametrów każdej kampanii.
Przeważającą część pakietu – 80% stanowią kanały zasięgowe o dystrybucji cyfrowo-naziemnej. Zmianie uległ skład stacji kablowo-satelitarnych. Nowa wersja pakietu to precyzyjnie dobrane kanały z portfolio Premium TV, z jakościową ofertą programową (TVN Style, Comedy Central, TLC, AXN, FOX). Udział pakietu w oglądalności to aż 15% SHR (A 16-49).
Podobnie jak w ubiegłym roku MIX PRIME składa się wyłącznie z daypartu prime time, który w tym roku został zawężony do pasma 18:00-23:00, zapewniając dotarcie w najcenniejszej porze dnia. Ponadto uatrakcyjnieniu uległa również cena, dzięki czemu pakiet jest bardziej efektywny kosztowo.
Precyzyjnie dobrany skład kanałów, emisja w najcenniejszej porze dnia i efektywność kosztowa sprawiają, że MIX PRIME jest jakościowym wzmocnieniem parametrów każdej kampanii. Ponadto to idealna oferta dla Reklamodawców, którym zależy na szybkim i efektywnym budowaniu zasięgu komunikacji i świadomości swoich produktów.
Dane: NAM, X-XII 2016, 18:00-22:59, SHR% , TG: A16-49