WIELKI SUKCES SZALONEJ PRZYGODY G.F. DARWIN Z PLAYER.PL!

    Skech show „Wielkie Teoria Darwina” jest najchętniej oglądanym programem w player.pl – w przeciągu zaledwie miesiąca odnotował blisko 1 mln odtworzeń. Pierwsza tego typu współpraca serwisu VOD z kreatywnymi i dobrze znanymi z YouTube twórcami, pozwoliła na stworzenie wyjątkowej produkcji. Ironia, sarkazm i humor sytuacyjny, z których słynie Grupa Filmowa Darwin, w połączeniu z wielkimi nazwiskami polskiego kina okazały się przepisem na sukces.

    Jest to pierwszy program, jaki player.pl wyprodukował we współpracy z młodymi influencerami. Marek Hucz i Jan Jurkowski odpowiadali za scenariusz i reżyserię, więc format jest utrzymany w charakterystycznym dla nich klimacie brytyjskiego humoru. „Wielkie Teorie Darwina” to dowcip wyższych lotów, który wprowadza widza na nowy poziom rozrywki. Ale to nie wszystko! W skeczach Darwinów zobaczyć możemy całą plejadę polskich gwiazd: Tomasza Kota, Magdalenę Różczkę, Marcina Dorocińskiego, Barbarę Kurdej-Szatan czy Tomasza Schuchardta.

    Tak innowacyjne podejście do produkcji własnych, jakim jest zaproszenie do współpracy młodych, kreatywnych twórców, pozwoliło player.pl na zaproponowanie widzom unikatowego i atrakcyjnego kontentu. Program szybko zyskał dużą popularność internautów i stał się hitem, dzięki któremu serwis poszerzył grono lojalnych i zaangażowanych użytkowników. Osoby w wieku 20-34 lata spędzają na platformie średnio ponad 8 godzin miesięcznie, co czyni player.pl najbardziej angażującą platformą VOD spośród wszystkich dostępnych w kraju[i].

    "Nasza wyjątkowa współpraca jest świetnym przykładem tego, że młodzi twórcy znani z YouTube mogą istnieć również w innym środowisku – tym, które jest naturalne dla player.pl. I co więcej, odnieść w nim sukces – „Wielkie Teorie Darwina” biją rekordy oglądalności! Ta synergia przyniosła obopólne korzyści: G.F. Darwin, dzięki wykorzystaniu profesjonalnego zaplecza produkcyjnego player.pl, stworzył materiał na skalę najpopularniejszego serwisu VOD* i o telewizyjnej jakości. Platforma umożliwiła jej również dotarcie do szerszego grona odbiorców, umacniając tym samym swoją pozycję wśród bardzo wymagającej grupy Millenialsów” – mówi Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce.

    [i]dane pochodzą z badania gemius Audience, październik 2016, analiza przeprowadzona przez serwis player.pl.