TVN Media wprowadza nową formę reklamy„Millenial”

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza autorski richmediowy format reklamowy skierowany do młodego pokolenia odbiorców. „Millenial” to spot reklamowy, który pozwala na wyrażenie emocji podczas trwania reklamy.

TVN Media rozszerza swoją ofertę reklamową. Nowy format stawia na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej z przedstawicielami tzw. Pokolenia Y, zachęcając odbiorców do interakcji.
Użytkownik nie musi biernie konsumować przekazu, kiedy oczekuje na serial czy program, po który przyszedł do aplikacji – mówi Monika Sadowska Szef Zespołu Interactive Traffic- może wejść w interakcję z reklamą, wyrażając swoje emocje w jej zabawnych lub wzruszających momentach. Co więcej, może także zobaczyć jak w danym momencie zareagowały inne osoby oglądające spot .

-  Obecnie wyjście w stronę użytkownika staje się kluczowe w reklamie. Badanie widoczności spotu reklamowego jest bardzo istotne, ale nie jest wystarczające. Dzięki „Millenialowi” możemy poznać opinię na temat danego produktu, wyrażoną w konkretnych momentach przez tysiące użytkowników – tłumaczy Ewelina Dworak Menedżer ds.Rozwoju Produktu Reklamowego On-line

„Millenial” złożony jest ze spotu reklamowego Klienta oraz panelu z emocjami. Biuro Reklamy TVN Media oferuje ponad 20 emocji do wyboru, ale reklamodawca może także dostarczyć własne grafiki. Strumień emoji płynący w dolnej części spotu wyraża dokładnie te uczucia, które wskazane były w danej sekundzie przez wszystkich oglądających reklamę. Podobnie jak na wszystkich spotach wyświetlanych w aplikacjach TVN, w lewym górnym rogu, znajduje się przycisk call to action umożliwiający przejście na stronę docelową Klienta. Każda akcja użytkownika zapisywana jest i udostępniana Reklamodawcy w formie statystyk.

„Millenial” dostępny jest w ofercie TVN Media już teraz. Forma reklamowa wyświetlana jest w aplikacji player.pl