SERIAL SZKOŁA W WYJĄTKOWEJ WALENTYNKOWEJ ODSŁONIE NA TVNPL
Z okazji święta zakochanych 14 lutego serial “Szkoła” opublikuje na kanale YouTube stacji TVN dwa specjalne materiały pod hasłem “Walentynki w Szkole”. Fani sami będą mogli pokierować losami bohaterów, wybierając miedzy 8 różnymi zakończeniami!
Akcja składa się z dwóch elementów. Już o godzinie 10:00 fani oficjalnego kanału TVN na YouTubie (www.youtube.pl/tvnpl) będą mogli obejrzeć wyjątkowy odcinek walentynkowy, przygotowany specjalnie z myślą o tej platformie społecznościowej. Wieczorem, o godz. 19:00 stacja opublikuje na kanale tvnpl odcinek interaktywny, gdzie użytkownicy sami będą mogli decydować o tym, jak potoczą się losy bohaterów. Twórcy przygotowali kilkanaście połączonych ze sobą epizodów prowadzących przez różne warianty fabuły i przewidzieli aż 8 różnych zakończeń.
„Nasza akcja promocyjna zakłada synergię treści i aktywny udział młodych ludzi w kreowaniu kontentu. Scenariusz odcinka specjalnego wyszedł spod ręki jednej ze statystek w serialu „Szkoła” Ani Trzemżalskiej. Fabuła tego odcinka odsyła do drugiej fabuły osnutej wokół wieczornej imprezy Walentynkowej i jest zaproszeniem fanów „Szkoły” do udziału w interaktywnym wideo dającym możliwość samodzielnego pokierowania rozwojem wypadków” – mówi Katarzyna Johansson, dyrektor ds. strategii kontentu online, TVN i Discovery Polska.
Walentynkowa akcja będzie promowana w całym digitalowym środowisku stacji TVN: na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu oraz na kanałach YouTube dopasowanych do grupy odbiorców serialu. Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków.
„Serial „Szkoła” na stałe wpisał się w plan dnia młodszej widowni - nie tylko na antenie TVN, ale również w Internecie, gdzie wokół formatu powstała ogromna, aktywna społeczność. Widzowie chętnie angażują się w format „Szkoła” w mediach społecznościowych, wchodzą w interakcje pod publikowanymi materiałami wideo na kanale TVNpl oraz TVNSeries na YouTube. Często komentują wątki serialowe oraz lajkują profile ulubionych bohaterów – mówi Krystyna Lasoń producentka serialu „Szkoła” i dodaje: „Dzięki tej publiczności serial „Szkoła” stał się jednym z pierwszych na polskim rynku przykładów dobrze działającej synergii między telewizją i onlinem, wpisując się w ten sposób w światowy trend”.
Kanał tvnpl na YouTube może pochwalić się ponad 1,5 mln liczbą subskrypcji oraz średnią miesięczną liczbą wyświetleń na poziomie 114 mln. Generuje również wysokie zaangażowanie.