BIURO REKLAMY TVN MEDIA SPONSOREM GŁÓWNYM FORUM IAB 2017
W dniach 7-8 czerwca w Warszawie odbywa się 11 edycja Forum IAB. Z przyjemnością informujemy, że Biuro Reklamy TVN Media ponownie zostało sponsorem głównym wydarzenia. Forum IAB to jedno z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych spotkań branży marketingu digital w Polsce.
Wśród grona tegorocznych prelegentów znaleźli się przedstawiciele Grupy TVN: Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego TVN Media oraz Maciej Słomczyński, Wydawca Projektu To Teraz.
Maciej Ziąbrowski występuje w bloku NOWY KONSUMENT, gdzie dzieli się z uczestnikami Forum wnioskami z badania przeprowadzonego przez TVN Media wspólnie z Millward Brown. Prelekcja „Rozproszenie uwagi, czy więcej możliwości? Jak Multiscreening zmienia doświadczenie widza tv i internauty.” jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy i w jakim zakresie Internet interferuje i potencjalnie uzupełnia doświadczenie tv. Jest to okazja, aby spojrzeć na rynek mediowy z perspektywy konsumenta. Co jest szczególnie istotne w kontekście ewolucji jakiej uległ w ostatnich latach rynek, otwierając tym samym nowe możliwości. Zmiany te nie ominęły również samej telewizji, która aby odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości mediowej musiała się do niej zaadoptować i tym samym odpowiedzieć na nowe potrzeby konsumentów, które pojawiły się wraz z rozwojem Internetu.
Nowy sposób na efektywną komunikację z pokoleniem Millenialsów poznamy w prelekcji „Czy pion to nowy poziom?” w ramach bloku NOWE ROZWIĄZANIA. Maciej Słomczyński, wydawca nowego serwisu mobilnego To Teraz w swoim wystąpieniu przeanalizuje jak nowa, mobilna rzeczywistość wpływa na formę i sposób przedstawiania kontentu. To okazja do odpowiedzi na pytanie: czy za treściami podążą reklamy – dopasowane w formie, długości i sposobie wyświetlania do treści?
Gorąco polecamy obydwa wystąpienia, jak również spotkanie z gościem specjalnym tegorocznego Forum IAB – Martyną Wojciechowską, dyrektor programową Travel Channel.
Przez cały czas trwania Forum uczestnicy mają okazję sprawdzić swoją digitalową wiedzę poprzez udostępnioną na stoisku TVN Media interaktywną aplikację quizową.
Ponadto w dedykowanej strefie uczestnicy wydarzenia mogą bliżej zapoznać się z nowościami w portfolio digital TVN Media, w tym pierwszym w Polsce serwisem video, który oferuje profesjonalny wertykalny kontent – To Teraz.
Zainteresowanym możliwościami reklamowymi w dedykowanych produkcjach on-line polecamy również tegoroczne wydanie raportu strategicznego IAB „Internet”, a w nim case study player.pl - „YOU CAN… SHAKE! Branded content na wysokim poziomie” .